در دیدار اعضاء شورای شهر زرند با نماینده مجلس…..

385 ۰

یکشنبه اول آبان ماه اعضاء شورای شهر زرند با خانم دکتر شریعتی نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند .

🔷️  مهندس تهامی نایب رئیس شورای شهر زرند در این دیدار  ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مجلس به خاطر فراهم‌آوردن سفر وزیر اقتصاد کشور به شهر زرند ، به مشکلات شهروندان در زمینه عدم بازنگری طرح جامع شهری و طرح تفصیلی اشاره کرد . همچنین مشکلات اسنادی املاک شهرک جهاد را عنوان نمود و از نماینده مجلس خواست از مراجع ذیربط پیگیر برطرف شدن این مشکل شوند .

♦️ نایب رئیس شورای شهر زرند در ادامه گفته های خود تخصیص قیر به شهرداری زرند را عنوان نمود و اظهار داشت : تمام معابر و خیابان های زرند احتیاج به روکش آسفالت دارد .

✅ دکتر نکویی مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورا ؛

 

با بیان اینکه : اگر همه مجموعه مدیریتی شهر در کنار هم باشند می توانند مشکلات شهر را برطرف کنند گفت : در حوزه درمان با وجود پیگیری های بسیار زیاد شورای شهر و هلال احمر ، قرار بر بازگشایی داروخانه هلال احمر برای تامین داروهای بیماران خاص شد . اما از استان مجوز این اقدام صادر نگردید . به خاطر اینکه فاصله زرند تا مرکز استان زیاد نیست .

♦️ وی تصریح کرد : فاصله زرند تا کرمان باعث شده است که زرند از بسیاری امکانات بی بهره بماند .

♦️  دکتر نکویی در خصوص مجموعه صنعتی شهر اظهار داشت : زرند سود و استفاده ای از مجموعه صنعتی خود نبرده است . نه در حوزه درمان ، نه در حوزه شهرسازی و نه در حوزه های دیگر .

♦️ وی یادآور شد : داروخانه های بیمارستان های زرند خالی از داروی مورد نیاز مردم است .

✅  خانم دکتر زمانی مسئول کمیسیونهای بانوان و گردشگری شورا ؛ موضوع افتتاح صندوق کمکهای مجموعه فولاد به شهرستان را مطرح نمود و اظهار داشت :  در جلسات قبل با مقامات شهرستان، قرار بر این شد که صندوقی تاسیس گردد تا کمک های خرد کارخانه فولاد به ادارات و نهادها به این صندوق واریز و مقامات شهر تصمیم بگیرند که این پول در کجا هزینه گردد، اما با گذشت مدت طولانی از تصویب ابن طرح، هنوز این صندوق افتتاح نگردیده است.

♦️مطلب دیگر، بحث پیرامون اتفاقات اخیر به وجود آمده در سطح کشور بود. اینکه باید در قانونهایی که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادهای دیگر، مصوب می‌شود، تغییراتی اساسی صورت پذیرد… اینگونه برخوردها که به گشت ارشاد و فراجا محول گردیده است، مفید فایده نیست و بیشتر موجب سوءاستفاده بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و آرامش و امنیت کشورمان را در اتفاقات اخیر، سلب نمود، هرچند با درایت و تیزهوشی نهادهای انتظامی و امنیتی و بصیرت مردم عزیز، این فتنه نیز خوابید. ایشان از نماینده محترم خواستند تا چنین پیامی را به سایر مسئولان مربوطه، انتقال دهند.

♦️ همچنین در خصوص مسائل مربوط به بهداشت بانوان در مراکز بهداشت و امنیت شهرستان، ایشان نکاتی را به نماینده محترم ابلاغ نمودند و بر پیگیری‌های بیشتر مسئولین در این زمینه‌ها تاکید شد.

✅  رضا یزدان پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه بازنگری دوسال قبل طرح جامع شهر زرند مشکلات عدیده ای را برای شهروندان بوجود آورده است ، خواستار آن شد تا مسئولین مرتبط با موضوع که در کمیسیون ماده ۵ شورایعالی شهرسازی عضویت دارند با امعان نظر به مشکلات مردم و بنا به پیشنهاد شهرداری نسبت به رفع اشکالات مورد بحث عنایت لازم را بعمل آورند .

♦️ وی رسیدگی به وضعیت بخش عظیمی از آسفالت فرسوده و مستهلک معابر سطح شهر در رابطه با تخصیص سهمیه قیر رایگان و بازنگری قانون کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری از جمله سگهای بلاصاحب  که نارضایتی شدید مردم را فراهم نموده (بدلیل فراهم نبودن زیرساختهای آن) بسیار ضروری دانست ، ایشان حمایت سازمان شهرداریها در رابطه تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدماتی بویژه در بخش پسماند و آرامستان را با اهمیت و دارای اولویت خاص عنوان کرد .

✍️  یزدانپناه در پایان ، مبنای محاسبه حقوق بازنشستگان تآمین اجتماعی را بدلیل تبعیض برخی از مدیران در اعمال اضافکار و تعطیل کاری سلیقه ای برای کارکنان خود دارای اشکال ساختاری دانست و عنوان داشت پایین بودن حقوق و مزایای برخی از بازنشستگان شهرداری که بخش مفید عمر خود را صرف خدمت به همشهریان عزیز نموده‌اند نتیجه نگاه متفاوت و تبعیض آمیز مدیران شهری در گذشته بوده است.

✅ مهندس اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورا

با اشاره به اینکه : کمرنگ بودن بودجه در بخش فرهنگی باعث پررنگ شدن بودجه در بازگشایی و تجهیز کمپهای ترک اعتیاد شده است ، اظهار داشت : زیر ساختهای ورزشی شهر زرند در حد صفر است .

♦️ وی افزود : تنها ورزشگاه زرند استادیوم شهید عربنژاد است که آن را هم به مزایده گذاشته و به بخش خصوصی واگذار نموده اند و نتیجه آن تحمیل هزینه های هنگفت بر ورزشکاران و جوانان شهر است . وی از نماینده شهرستان خواستار پیگیری تخصیص بودجه ای در بخش ورزش از صنایع شهرستان و منابع دولتی شد .

 

ابراهیم لشکری : مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر زرند

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *