در کمیسیون عمران شورای شهر زرند… انشعابات فاضلاب کوچه های خاکی ، تا درب منزل کشیده خواهد شد

462 ۰

✅ مسئول کمیسیون عمران شورای شهر زرند ، در خصوص اتصال انشعابات تا درب منزل در کوچه های خاکی تشکیل جلسه داد .

♦️ این جلسه با حضور پیمانکاران و مجریان فاضلاب شهری ، رئیس شورای شهر ، شهردار ، مهندس سلطان زاده ، رئیس اداره آب و فاضلاب ، حامد اسلامیت عضو شورا و معاون عمرانی شهرداری برگزار گردید .

✅ دکتر نکویی در این جلسه با تأکید بر اینکه در کوچه های خاکی که هنوز لوله گذاریهای فاضلاب انجام نشده است ، باید همزمان با لوله های اصلی ، انشعابات نیز کشیده شود ، اظهار داشت : در این صورت پس از آسفالت این معابر احتیاج به کانال برداری مجدد برای اتصال انشعابات نیست .

🔷️ وی تصریح کرد : اتفاقی که در بسیاری از معابر اصلی و فرعی شهر افتاد و شهرداری و شهروندان متضرر شدند این بود که معابر خاکی ، آسفالت شده و پس از مدت کوتاهی برای کانال برداری مجدداً تخریب شد .
این نتیجه عدم برنامه ریزی صحیح بود .

✅ مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند در این جلسه با بیان اینکه : تمام سعیمان در برطرف کردن مشکلات شهر است ، گفت : روحیه همدلی و همکاری در بین کارکنان شهرداری یکی از بزرگترین سرمایه های ماست .

🔷️ شهردار زرند نیز بر این مسئله تاکید کرد که کانال برداری ها و حفاری های کوچه های خاکی اعم از فاضلاب شهری و گاز ، آب و مخابرات به طور کامل باید انجام شود ، که پس از آسفالت این معابر مجدداً کنده کاری صورت نگیرد .

♦️ وی تصریح کرد : لیست کوچه ها و معابر خاکی به ادارات گاز ، مخابرات و آب وفاضلاب ارسال گردیده است ، که قبل از آسفالت ، هرگونه کانال برداری انجام گردد .
این لیست در اختیار مدیران پروژه فاضلاب شهری نیز گذاشته خواهد شد .

🔷️ وی تاکید کرد : چنانچه پس از آسفالت معابر خاکی که لیست شان در اختیار شرکت ها و نهاد های مطروحه قرار گرفته است ، تخریبی صورت گیرد ، هزینه آسفالت کل معبر از نهاد مربوطه اخذ خواهد شد .

♦️ وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری در بین دستگاه ها و نهادها ، از حیف و میل جلوگیری شود و خدمات رسانی به شهروندان به بهترین نحو صورت پذیرد .

💥 شایان ذکر است مسئولین و مهندسین پروژه فاضلاب شهری در این جلسه برای همکاری با شورا و شهرداری اعلام آمادگی کردند .

✅ مصوبات جلسه…..

🔷️ در این جلسه مقرر گردید : ظرف مدت یک هفته لیست کوچه هایی که باید در سال جاری آسفالت گردد توسط شهرداری به مجری طرح فاضلاب شهری جهت اجرا انشعابات فاضلاب ، شبکه آب و فاضلاب ، گاز و مخابرات جهت انجام زیرساخت های مربوطه ارسال گردد .
✔ شرکت مانا متعهد می گردد که نسبت به افزایش اکیپ اجرای انشعابات و اقدامات تکمیلی مسیرهای اعلامی اقدام و آماده آسفالت نماید .
✔ شهرداری موظف است جهت اجرای آسفالت و زیرسازی معابر حداقل یک ماه قبل از انجام عملیات از طریق رسانه و نصب بنر به ساکنین محل اطلاع رسانی نمایید که ساکنین آمادگی لازم را داشته باشد .

 

💫 ابراهیم لشکری  مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر زرند

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *