بررسی طرح پیشنهادی مدیریت پسمانددرکمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زرند …

447 ۰

روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ، اعضاء کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زرند ، با متقاضی اجرای طرح ساماندهی و مدیریت پسماند وارد مذاکره شدند .

🔷️ در این جلسه رضا یزدان پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زرند ، پس از ارائه طرح پیشنهادی از سوی آقای صافی زاده متقاضی اجرای طرح ساماندهی ۳مدیریت پسماند به اعضای کمیسیون ، اظهار داشت :
هدف شورا و شهرداری ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله های درون شهری است .

♦️ وی افزود : برون سپاری و نظارت دقیق و ترویج فرهنگ درست شهرنشینی و همکاری شهروندان ، مهمترین عوامل پاکیزگی و زیبایی شهر هستند .

🔷️ یزدان پناه تصریح کرد : نگاه شهرداری و شورا به این موضوع ، صرفاً نگاه ریالی و انتفاع مالی نیست .
انتفاع شهرداری ، در ساماندهی زباله است . اگر این موضوع اصلاح و ساماندهی شود معضل زباله گردها رفع و تا حدی زیاد از جمعیت سگهای بلاصاحب در سطح شهر کاسته خواهد شد .
منبع غذایی سگ های ولگرد در گوشه گوشه شهر مهیا است و متآسفانه تاکنون همین امر افزایش جمعیت سگ های بلاصاحب را در پی داشته است.
با جمع آوری درست زباله ، حذف مخازن زباله از خیابانها و از همه مهمتر همکاری شهروندان در به موقع گذاشتن زباله در محل های مقرر ، بی شک بخش قابل توجهی از معضلات فعلی مرتفع خواهد شد .
انتظار شورا و شهرداری این است که به هم ریختگی زباله ها در سطح شهر اصلاح شود و ما خارج از زمان تعیین شده هیچ کیسه زباله ای در کوچه و خیابان ها نبینیم .
🔷️ وی تاکید کرد : جمع آوری زباله بدلیل تراکم جمعیتی در نقاط مهم و مرکزی شهر به صورت یک شب درمیان دیگر جوابگو نیست و به نظر می رسد زباله اینگونه مناطق می بایست هرشب از سطح شهر جمع آوری شود .

✅ وجیهه زمانی عضو شورای شهر در این جلسه اظهار داشت : شهروندان هم از وضعیت کنونی ناراضی هستند و به شدت خواستار این هستند که جمع آوری و تفکیک زباله ساماندهی شود .
♦️ وی با طرح این سوال از آقای صافی زاده متقاضی اجرای طرح مدیریت پسماند که : آیا در زمینه تولید انرژی از زباله برنامه‌ای دارید ؟؟ از ایشان خواست ، پروژه با برنامه ریزی صحیح و دقیق و کارشناسی شده و در نظر گرفتن تمام نکات انجام شود . که بعد از گذشت چند ماه از اجرای طرح شاهد شکست آن نباشیم .

✅ روح الله نکویی عضو شورای شهر نیز ضمن تاکید بر برنامه ریزی صحیح و دقیق و در نظر گرفتن تمام جوانب از سوی متقاضی اجرای طرح ، اظهار داشت :
شهروندان محترم باید همکاری کنند و در قبال زیبایی و تمیزی شهر احساس مسئولیت داشته باشند و زباله خود را خارج از وقت مقرر بیرون نگذارند .
شهر محل زندگی همه ماست .

✅ صافی زاده متقاضی اجرای طرح مدیریت پسماند در این جلسه گفت : زباله‌گردها و گاری به دستان ساماندهی خواهند شد و آنها را در تفکیک اصولی و درست با پرداخت حقوق و مزایا به کار خواهیم گرفت .
♦️ وی در پاسخ به سوال خانم دکتر زمانی گفت : مقدار زباله زرند جوابگوی تولید انرژی نیست و تاکید کرد : تمام نکات در نظر گرفته شده است و همه تلاش ما بر این است که کار به بهترین نحو انجام شود .

❇ در پایان این جلسه مقرر گردید : طرح پیشنهادی توسط اعضای کمیسیون مطالعه و مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اعلام گردد .

💫 روابط عمومی شورای اسلامی شهر زرند.

نوشته مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *